Aktualności

Wycieczka do Zakopanego

W dniach 12-14 kwietnia uczniowie LO im. Filomatów Chojnickich pod opieką p. Agnieszki Narloch, p. Aleksandry Golinskiej , p. Aleksandry Pietkiewicz- Freitag i p. Sylwii Sobieszczuk uczestniczyli w trzydniowej wycieczce do Zakopanego.

ŚRODA

Górską przygodę rozpoczęliśmy od wędrówki na Rusinową Polanę. Jest to kultowe miejsce w Tatrach Wysokich, skąd rozpościera się przepiękny widok na góry.

Po zejściu ze szlaku odwiedziliśmy Centrum Edukacji Przyrodniczej TPN, które prowadzi działalność edukacyjną związaną z Tatrami.

Pod koniec dnia zobaczyliśmy jeszcze reprezentacyjną ulicę Zakopanego – Krupówki.

CZWARTEK

Tego dnia czekał nas kilkugodzinny spacer przez Dolinę Kościeliską, bogatą w atrakcje przyrodnicze i historyczne. Zasłużony odpoczynek mieliśmy w Schronisku PTTK na Hali Ornak.

Dzień zakończyliśmy relaksem w zdrowej, termalnej wodzie w Chochołwskich Termach.

PIATEK

Koleją linową wjechaliśmy na Kasprowy Wierch. Chociaż przywitała nas jeszcze zimowa aura, miejsce to zachwyciło wszystkich uczestników wycieczki.

Po obiedzie ruszyliśmy w podróż powrotną do domu.

Piękno Tatr przybliżyli na wspaniali przewodnicy : pani Aurelia i pan Tadeusz.